4 maja 2014

33659584151

Jestem. Po bardzo długiej przerwie znowu jestem. Z nowymi pomysłami i jeszcze większą motywacją.
Jak Wam mija weekend majowy. Ja spędzam go w domu i muszę przyznać, że nie narzekam ; ))
Co do stylizacji założyłam białą żakardową bluzę. Przyznam się szczerze że kiedy ją kupiłam i przymierzyłam ją w domu nie byłam co do niej do końca przekonana. Teraz jest zupełnie inaczej, bluza jest cudowna. Idealnie nadaje się do stylizacji eleganckich jak również i sportowych.
 Szpileczki też pojawiają się tu pierwszy raz. Świetnie prezentują się na nodze dzięki brokatowemu akcentowi, a co najważniejsze są bardzo wygodne. 
I tak jak obiecałam w poprzednim poście miały pojawić się spodnie typu boyfriend, więc tak też się stało. Spodnie te uwielbiam pod każdym względem-wygoda i totalny luz. 
A jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja ; ) ?
Udanego niedzielnego popołudnia ; ) 

bluza-reserved
jeansy-sinsay
czółenka-pantofelek24
torebka-sh
biżuteria-H&M










9 komentarzy:

  1. super zestaw, bardzo podobaja mi się spodnie i akcesoria:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza i cudne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bluza, świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie! Cała stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak bluza poprostu cudowna! cały zestaw również ..:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz, super bluza :)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń