31 marca 2014

CZERWONA KRATA

Cześć Kochani ; )) . !
W ostatnich dniach słońce Nas rozpieszcza, jest cudownie. Rozkwitające drzewa, śpiew ptaków, wszystko nabiera życia. Dlatego też takie dni są najlepsze na popołudniowe spacery.
 Dzisiejsza stylizacja jest idealna na takie wyjścia, bo przecież ma być przede wszystkim wygodnie. 
 Połączyłam koszulę w czerwona kratę, którą zresztą bardzo lubię z klasycznymi jeansami i do tego oczywiście najwygodniejsze jak dla mnie buty - trampki w kolorze bordowym.
Co Wy na to? ; )

Pozdrawiam ! 











(koszula-house; spodnie-sinsay; trampki-allegro; torebka-allegro)

4 komentarze:

  1. Witaaam , świetny kolor włosów ; )) podoba mi sie bardzo. Mam pytanie dotyczące Twojegoo makijażu , mozesz mi zdradzić jakiego uzywasz podkladu ? Wciaz szukam idealnego lecz bez rezultatow a widze ze Ty masz chyba dosc ciekawy . Bardzo proosze o odpowiedz i czekam na kolejne posty , pozdrawiam ! . ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa ; )
      jeśli chodzi o podkład to na chwilę obecną używam PIERRE RENE- COMFORT MATT . Podkład jest świetny, idealnie dopasowuje się do twarzy i redukuje świecenie się skóry.
      Pozdrawiam ; )

      Usuń