21 marca 2014

21 marzec

Cześć
Tak więc zaczynam przygodę z blogiem.Bardzo tego chciałam, lecz jakoś nie mogłam sie zebrać w sobie aby tego dokonać, ale jestem i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że zagoszczę tu na dłużej ; ))
Co do dzisiejszej stylizacji, ubrałam to w czym czuje się najlepiej. Boyfriendy to mój numer jeden i na pewno nie poprzestanę tylko na tych jednych. Są mega wygodne. Kurteczka, typowa ramoneska, dokładnie taka jaką chciałam. Idealnie pasuje do stylizacji na sportowo jak i elegancko. Na pewno pojawi się tu jeszcze nie raz.
Tymczasem idę korzystać z pięknego słoneczka ; ) 


Buziaki
Klaudia








7 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Ładna kurtka i okulary. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i do obserwacji. :)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw , jednak by bylo milo gdybys wrzucala wieksze zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są większe kiedy się na nie kliknie ; ))
      dziękuje ; )

      Usuń