16 maja 2014

32666698563

Witam wszystkich ; ))
Jak minął Wam tydzień? Ja miałam naprawdę  dużo pracy, szczególnie ze szkołą, co nie  uniknie mnie również w przyszłym tygodniu.
Zbliża się upragniony koniec roku więc trzeba się spiąć i poprawiać oceny ; ))
Co do stylizacji to chyba najbardziej bezpieczne połączenia. Czarne spodnie połączyłam ze świetną szarą koszulką, ramoneską i oczywiście moimi ulubionymi białymi trampkami. Całość dopełnił złoty łańcuch.
Zdjęcia były robione naprawdę w mało sprzyjających warunkach atmosferycznych, na sam czas zdjęć zaczęło padać z czego nie byłam zadowolona.
 Tak czy tak mam nadzieję, że się spodoba.
 Co sądzicie o stylizacji?
Co chcieli byście zobaczyć w następnym poście?
Życzę udanego, słonecznego weekendu ;*

P.S. zapraszam do obserwacji + klik 
można mnie również śledzić na instagramie 













kurtka- @; torebka-no name; t-shirt- reserved ; spodnie-H&M ; trampki- no name 











15 komentarzy:

  1. Klaudia poluje na te spodnie w H&M. Super stylówa;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo ; *
      Spodnie są świetne, jedyny ich minus to to, że strasznie się obierały, ale po dwóch praniach wszystko ustąpiło ; ))

      Usuń
  2. Dawno kupilas spodnie ? Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog :) może coś na wiosnę? Więcej kolorów dla ożywienia ?:)
    obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste stylizacje są najlepsze! Uwielbiam minimalizm!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!!! :)))))) Genialna kurtka <3 gdzie ją kupiłaś?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ; )) kurteczka była kupiona na allegro ; )
      http://allegro.pl/dm-23-klasyczna-kurtka-ramoneska-pagony-l-40-i3986605876.html

      Usuń
  6. Podasz link do spodni a Trampki?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. link do spodni ; )) http://www.hm.com/pl/product/28707?article=28707-A#article=28707-A (z tego co Wiem są jeszcze dostepne w sklepach), a trampki -sklep prywatny

      Usuń
  7. Podasz link do spodni? Trampexy skąd? Pzdr

    OdpowiedzUsuń